Instructions and Refund Policy

Instructions and Refund Policy

Tellimuse esitamine

Tellimuse esitamine
  • Vali immisoft.ee veebilehe e-poest https://immisoft.ee/pood/ sobiv toode ja lisa ostukorvi.
  • Toodete tüübid:
    • Füüsiline toode – toode, mis on käega katsutav nagu paberkujul töövihik, CD-plaat või muu taoline toode.
    • Virtuaalne toode – e-õppematerjalid, mille kasutamine ja ligipääs toimub veebi või muu digitaalse lahenduse kaudu.
    • Allalaaditav toode – on digitaalsed tooted, mille saad alla laadida oma arvutisse või mõnda teise elektroonilisse seadmesse, mis toetab toote faili formaati.
    • Kohapeal pakutav teenus – koolitus, ekskursioon, klassikursused jne.
  • Mine maksma “Kassa” lehele https://immisoft.ee/kassa/
  • Kassa lehel:
    • logi sisse kui oled juba klient;
    • registreeri end kliendiks;
    • täida kõik nõutud väljad oma kontaktandmetega, kui oled uus klient.
  • Tarneviisi valimine.
    • Tarneviisi valik ilmub kui oled valinud füüsilise toote (nt. paberkujul töövihik, CD-plaat jne.)
    • Tarneviisi valik ei ilmu ega pole vajalik, kui tegemist on virtuaalse või allalaaditava tootega.
    • Vali enda jaoks sobiv tarneviis ja lähim kättesaamise koht.
    • Tarneviisi valikud on:
      • Omniva pakiautomaat
      • Omniva kuller
    • Tarnetsoon on piiratud Eesti Vabariigi piiridega. Kui soovid, et toode saadetaks mõnda teise riiki, siis palun kontakteeruge info@immisoft.ee ning saatmiskulu lisatakse käsitsi.
    • Tarne hind sisaldab pakendamis- ja saatmiskulu vastavalt pakendi suurusele ja valitud tarneviisile.
  • Vali makseviis:
    • Pangaülekanne (füüsiliste toodete puhul)
      • Esita tellimus Kassa lehel, mille järel saad maksmiseks rekvisiidid. Palun tehke ülekanne oma pangas vastavalt rekvisiitidele. Selgitusse kirjutage tellimuse number (order number).
    • Kaardimakse (Füüsiliste toodete kui ka virutaalsete ja allalaaditavate toodete puhul võimalik kasutada)
      • Sisestage oma kaardiandmed Kassa lehel (võimalik, et ilmub maksekinnituseks kaardiga seotud panga sisselogimise aken, kus tuleb panka sisselogida soovitud viisil. Peale sisestatud kaardiga tehingu õnnestumist saadetakse Teile vajalik info toodete kättesaadavaks tegemise kohta.
  • Tellimuse õnnestumisel:
    • kuvatakse Teile “Tellimuse kinnitus” koos kogu tellimuse infoga (Pangaülekande valimisel ka pangarekvisiidid, kuhu makse tuleb sooritada);
    • saadetakse Teie poolt sisestatud e-mailile tellimust kinnitav e-mail. (Pangaülekande valimisel ka pangarekvisiidid, kuhu makse tuleb sooritada);
  • Tellimuse ebaõnnestumisel:
    • Saadetakse Teile e-kirjaga ostukorvi link Teie poolt valitud toodetega. Selle lingi abil saate uuesti proovida oma tellimust vormistada ja selle eest tasuda.
    • Probleemide ilmnemisel palun võtke ühendust info@immisoft.ee ja Teile leitakse sobiv lahendust.

Tellimuse pikendamine

Olemasolevat püsitellimust (subscription) saad hallata iseteenindusest!
  • Tellimuste pikendamiseks logi sisse https://immisoft.ee/iseteenindus
  • Iseteeninduses saad muuta oma püsitellimust seda pikendades või automaatse pikenemise välja lülitada.

 

Saad teha alati e-õppe materjalidele uue tellimuse.
  • Kõige parem on osta sama toode uuesti uueks aastaseks kasutamiseks. Tooted on üldjuhul aastase ligipääsuga ning ilma automaatse pikenemiseta.
  • Toodete ostmisel sooritage ost oma olemasoleva kontoga.

Tellimuse tühistamine ja tagastamine

Tellimusi saad hallata iseteenindusest!
  • Tellimuste haldamiseks logi sisse https://immisoft.ee/iseteenindus
  • Iseteeninduses saad muuta oma tellimust (kogus, tooted jne), tasuda tellimuse eest või tühistada selle.
  • Tellimustega seotud küsimuste korral saada e-mail info@immisoft.ee (vastus 1-3 tööpäeva jooksul).
 
Tellimuse tühistamine
  • Kui kaup pole veel välja saadetud, siis tagastatakse makstud summa hiljemalt 30 päeva jooksul
  • Kui kaup on pandud teele, siis tuleb kättesaamisel keelduda kaupa vastu võtmast või see kohe pakendit avamata tagastada. Sel juhul tagastatakse kauba väärtus 30 päeva jooksul. Tellimuse tagastatavast summast arvestatakse maha saatmiskulu. Kauba tagastamiseks tehtud lisakulutused jäävad kliendi kanda.
  • Virtuaalsete ja allalaaditavate toodete (nt. e-õppe materjalid) tellimisel peale materjali kättesaadavaks tegemist ei kuulu tellimuse summa tagastamisele. Enne materjalile ligipääsu saamist tühistatud tellimuse summa tagastatakse 30 päeva jooksul.
  • Püsitellimuste ehk (Subscription) katkestamisel arvestatakse summa vaid jooksva perioodi eest. Järgmised maksed on tühistatud. Subscription ehk püsitellimuse katkestamiseks tuleb logida sisse iseteenindusse https://immisoft.ee/iseteenindus/ ja peatada valitud toote automaatne pikenemine. Peaaegu kõigil Immisofti poolt pakutavatel toodetel puudub automaatne pikenemine, aga klient peab ise selles veenduma seda ostes või seda kontrollima iseteeninduses püsitellimuste alt.
 
Kauba tagastamine
  • Kauba tagastamisel pakendit avamata tagastatakse kauba kogu väärtus 30 päeva jooksul. Tellimuse tagastatavast summast arvestatakse maha saatmiskulu ning tagastamiskulu jääb kliendi kanda.
  • Kauba tagastamisel avatud pakendi puhul tagastatakse kauba seisukorrale vastav väärtus 25-100% ulatuses 30 päeva jooksul. Tellimuse tagastatavast summast arvestatakse maha saatmiskulu ning tagastamiskulu jääb kliendi kanda.
  • E-õppematerjale pole võimalik tagastada.
  • Püsitellimuste (Subscription) puhul loe Tellimuse tühistamise juhiseid.
 
Kui puudub regulatsioon
  • Kui tekib olukord, kus puuduvad täpsed tingimused ja juhised, siis palun pöörduda info@immisoft.ee ja küsida juhiseid ja tingimusi vastava olukorra lahendamiseks.
  • Kõik lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.

Ostujuhend

Püsitellimuse katkestamine

Iseteeninduse kasutamine

E-õppe toodetele ligipääs

Uues keskkonnas www.immisoft.ee lehel

1. E-mail

Kui oled tellinud e-toote ja selle eest tasunud, siis saabub Teile kinnituskiri e-mailiga. E-mailis on iga toote juures õpetus e-materjalile ligipääsuks koos linkidega. E-toodetele, mille materjalid asuvad uues keskkonnas, on loodud automaatselt ligipääs.

2. Iseteenindus

Vali Immisoft veebilehel menüüst “Iseteenindus” või mine lehele https://immisoft.ee/iseteenindus/

3. Logi sisse

Logige sisse (sisselogimiseks kasutage ostmisel kasutatud e-maili või kasutajatunnust ning looge parool Teile saadetud lingi abil või tehke seda parooli taastamise lingiga veebilehel).

4. Vali e-õppe materjal

Valige iseteeninduse menüüst “E-õppe materjalid” ning valige sealt vastav tellitud toode. Ikoonile klikkides sisenete vastava tellitud e-õppematerjali lehele. Kui toodet pole tellitud, siis suunatakse Teid e-poodi. Olge tähelepanelik, et valite õige keeletaseme ja õige keele baasi. Kui toode pole selles keskkonnas kasutamiseks valmis, suunatakse Teid vanasse keskkonda (vt. õpetust vanas keskkonnas kasutamiseks).

5. Teata veast!

Kui makse on tehtud võib vahetevahel kuluda paar tundi tellimuse kinnitamiseks, peale mida on ligipääs toodetele avatud (Seni aga võib juhtuda, et suunab e-õppematerjalile klikkides tagasi e-poodi). Kui toodetele puudub ligipääs juba 24 tundi, siis teatage kindlasti meile täites veateate vormi iseteeninduses. Me vaatame üle kohe, kas tellimus ja makse vajavad käsitsi kinnitamist või on esinenud mõni ettearvamatu viga.

 

Kuna uus keskkond pole veel lõpuni valmis, siis toimuvad arendustööd. Materjalides ja toimimises võib esineda vigu. Osadest vigadest oleme teadlikud, aga osadest ei pruugi me olla teadlikud. Seega kui märkad viga, siis anna sellest teada täites veateate vormi iseteeninduses https://immisoft.ee/iseteenindus/

Vanas keskkonnas "Suhtleme Eestis"

Vana keskkond suletakse 31. mail 2024

1. E-mail

Kui oled tellinud e-toote ja selle eest tasunud, siis saabub Teile kinnituskiri e-mailiga. E-mailis ja ka iseteeninduses on iga toote juures õpetus e-materjalile ligipääsuks koos linkidega. E-toodetele, mille materjalid asuvad veel vanas keskkonnas luuakse Teile manuaalselt ligipääs. Vajutage e-toote juures õpetuses olevale lingile ja registreerige end ära. 

2. Registreeri

Tellimuse kinnitusega e-mailis on Teile saadetud registreerimise link. Lisaks saadame ka eraldi e-mailiga juhendid enamasti 3 päeva jooksul ning lingid registreerimiseks ja toodetele ligipääsuks.

Registreeri endale konto!

Peale registreerimist antakse loodud kontole ligipääs materjalidele 3 päeva jooksul. Kui Te pole saanud vastavasisulist e-maili 3 päeva jooksul, siis kirjutage info@immisoft.ee

3. Logi sisse

Logige sisse sama lingi kaudu, mis Teile saadeti sisselogimiseks (mitte registreerimiseks!). Sisselogimiseks valige paremalt ülevalt “Log in”, avanenuid aknas valige “Logi in”, sisestage oma e-mail ja salasõna (samal lehel registreerimisel sisestatud salasõna) ning vajutage nupul “Log in”.

4. Kasuta

Iga kord kui soovite materjalidele ligi pääseda, siis peate kasutama sama linki, mis Teile saadeti. Juhime tähelepanu, et igal tootel on erinev link!

Keskkonnast leiate pdf töövihiku, harjutused, testid, grammatika ja kõik muu, mis on vajalik.

Juhime tähelepanu, et tegemist on vananeva süsteemiga, mida igapäevaselt ei hallata. Kui midagi on puudu või mõni link ei tööta, siis palun teavitage meid info@immisoft.ee või täitke veateate vorm iseteeninduses.