Füüsiline toode – toode, mis on käega katsutav nagu paberkujul töövihik, CD-plaat või muu taoline toode.
Virtuaalne toode – e-õppematerjalid, mille kasutamine ja ligipääs toimub veebi või muu digitaalse lahenduse kaudu.
Allalaaditav toode – on digitaalsed tooted, mille saad alla laadida oma arvutisse või mõnda teise elektroonilisse seadmesse, mis toetab toote faili formaati.
Kohapeal pakutav teenus – koolitus, ekskursioon, klassikursused jne.
täida kõik nõutud väljad oma kontaktandmetega kui oled uus klient.
Tarneviisi valimine.
Tarneviisi valik ilmub kui oled valinud füüsilise toote (nt. paberkujul töövihik, CD-plaat jne.)
Tarneviisi valik ei ilmu ega pole vajalik, kui tegemist on virtuaalse või allalaaditava tootega.
Vali enda jaoks sobiv tarneviis ja lähim kättesaamise koht
Tarneviisi valikud on:
Omniva pakiautomaat
Omniva postkontor
Tarnetsoon on piiratud Eesti Vabariigi piiridega. Kui soovid, et toode saadetaks mõnda teise riiki, siis palun kontakteeruge info@immisoft.ee.
Vali makseviis:
Pangaülekanne (füüsiliste toodete puhul)
Esita tellimus Kassa lehel, mille järel saad maksmiseks rekvisiidid. Palun tehke ülekanne oma pangas vastavalt rekvisiitidele. Selgitusse kirjutage tellimuse number (order number).
Kaardimakse (Füüsiliste toodete kui ka virutaalsete ja allalaaditavate toodete puhul võimalik kasutada)
Sisestage oma kaardiandmed Kassa lehel (võimalik, et ilmub maksekinnituseks kaardiga seotud panga sisselogimise aken, kus tuleb panka sisselogida soovitud viisil. Peale sisestatud kaardiga tehingu õnnestumist saadetakse Teile vajalik info toodete kättesaadavaks tegemise kohta.
Tellimuse õnnestumisel:
kuvatakse Teile “Tellimuse kinnitus” koos kogu tellimuse infoga (Pangaülekande valimisel ka pangarekvisiidid, kuhu makse tuleb sooritada);
saadetakse Teie poolt sisestatud e-mailile tellimust kinnitav e-mail. (Pangaülekande valimisel ka pangarekvisiidid, kuhu makse tuleb sooritada);
Tellimuse ebaõnnestumisel:
Saadetakse Teile e-kirjaga ostukorvi link Teie poolt valitud toodetega. Selle lingi abil saate uuesti proovida oma tellimust vormistada ja selle eest tasuda.
Probleemide ilmnemisel palun võtke ühendust info@immisoft.ee ja Teile leitakse sobiv lahendust.
Iseteeninduses saad muuta oma tellimust (kogus, tooted jne), tasuda tellimuse eest või tühistada selle.
Tellimustega seotud küsimuste korral saada e-mail info@immisoft.ee (vastus 1-3 tööpäeva jooksul).
Tellimuse tühistamine
Kui kaup pole veel välja saadetud, siis tagastatakse makstud summa hiljemalt 30 päeva jooksul
Kui kaup on pandud teele, siis tuleb kättesaamisel keelduda kaupa vastu võtmast või see kohe pakendit avamata tagastada. Sel juhul tagastatakse kauba väärtus 30 päeva jooksul. Tellimuse tagastatavast summast arvestatakse maha saatmiskulu.
Virtuaalsete ja allalaaditavate toodete (nt. e-õppe materjalid) tellimisel peale materjali kättesaadavaks tegemist ei kuulu tellimuse summa tagastamisele. Enne materjalile ligipääsu saamist tühistatud tellimuse summa tagastatakse 30 päeva jooksul.
Püsitellimuste ehk (Subscription) katkestamisel arvestatakse summa vaid jooksva perioodi eest. Järgmised maksed on tühistatud. Subscription ehk püsitellimuse katkestamiseks tuleb logida sisse iseteenindusse https://immisoft.ee/iseteenindus/ ja peatada valitud toote automaatne pikenemine.
Kauba tagastamine
Kauba tagastamisel pakendit avamata tagastatakse kauba kogu väärtus 30 päeva jooksul. Tellimuse tagastatavast summast arvestatakse maha saatmiskulu ning tagastamiskulu jääb kliendi kanda.
Kauba tagastamisel avatud pakendi puhul tagastatakse kauba seisukorrale vastav väärtus 25-100% ulatuses 30 päeva jooksul. Tellimuse tagastatavast summast arvestatakse maha saatmiskulu ning tagastamiskulu jääb kliendi kanda.
E-õppematerjale pole võimalik tagastada.
Püsitellimuste (Subscription) puhul loe Tellimuse tühistamise juhiseid.
Kui puudub regulatsioon
Kui tekib olukord, kus puuduvad täpsed tingimused ja juhised, siis palun pöörduda info@immisoft.ee ja küsida juhiseid ja tingimusi vastava olukorra lahendamiseks.
Kõik lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.